در زنگ بازی فکری برای تقویت دیداریشان با اشکال هندسی شکل سازی کردند .








در زنگ پژوهشگر دانا با دوزیستان و زندگی آنها آشنا شدند .






در زنگ بازی با آوا بچه ها زززووووبازی کردند و با صدای هم آغاز و هم پایان (ز) آشنا شدند و به انجام صفحه مورد نظر پرداختند.
در دفتر خرگوشک دانا، بچهها مانند نقاش ها، خطوط را پر کردند و دقت و هماهنگی دست و چشمشان را به چالش کشیدند.
در مرحله خمیربازی به دنیای تخیل و خلاقیت دنیای بچهها رنگ و بوی تازهای بخشید.
در فعالیت بعدی ورزش به آرامی جریان یافت و دختران گلمان برای انجام بازیهای گروهی آماده شدند که همکاری و تعامل را در بین آنها تقویت کرد.
روز به پایان رسید و شاپرک ها همچون ابرهایی سبکبال، در کنار هم شاد و خوشحال به خانه برگشتند.




