به وقت دهم اردیبهشت ۱۴۰۲ دانشآموزان و معلمان همانند مهر ماه تاکنون درکنار هم حاصل تلاششان را به بهترین شکل چیدند تا با چشمانی پرامید به اولیا نشان دهند چگونه با هدایت معلم پاسخ پرسشهایشان را یافتهاند.
در این مسیر گاهی روزنامه دیواری نگاشتهاند، گاهی دستسازهای تا بهتر بفهمند.
دانشآموزان برای مادران و پدرانشان آنچه فهمیده بودند را اجرا کردند.
در پایهی ششم دخترانمان آزمایشی مهیج انجام دادند که حاصل قدم به قدم همراهی با روش تحقیق بود.سعی کردیم دو تخممرغ را با سازههای بچهها نجات دهیم که در یک مورد سقوط موفقیتآمیزی نصیب تخممرغ شد.
درپایان و هنگام خروج جرعهای از فضای معنوی دخترانمان را درایستگاه پرورشی به نظاره نشستیم.