هنرنمایی دختران پایه دوم


#پایه‌ی_دوم


سلااااام به همه خوبان
یادتونه هفته پیش گفتم دخترای گل دوم دارن یه اثر هنری زیبا درست می کنند ....

حالا ببینید چه کردن ... جا سوزنی های گل گلی

دست مریزاد دخترای من، که هر روز ما رو هیجان زده می کنید ...

گروه علمی / بازی ـ ریاضی/ پایه چهارم

 

 


#پایه‌ی_چهارم
 گروه علمی (بازی ریاضی) 

 بازی ریاضی (کی به کیه؟!)
بچه‌ها در یک بازی هیجان‌انگیز و نشاط‌آور اعداد را تا شش رقم، به حروف و عدد خواندند و با معماهای عدد نویسی، دچار چالشی شیرین و جذاب شدند.

 

گروه فرهنگی/ پایه چهارم

#پایه‌ی_چهارم
گروه فرهنگی

گروه فرهنگی شامل کلاس های؛
نمایش نامه نویسی  
دختران هنرمندمان هرآنچه در جلسه قبل در مورد نمایشنامه نویسی یاد گرفته بودند با قلم زیبای خود تمرین کردند و چه شیرین و دلبرانه چند پرده از داستانهای ساخته ذهن خود را که به شکل نمایشنامه درآورده بودند برای دوستان و مربی خود اجرا کردند.

سرود و تواشیح
تمرین تواشیح فارسی - عربی با عنوان ریحانه المصطفی

روان خوانی قرآن
دانش آموزان درکنارهم با مفهوم آیات ۷ تا ۱۰ سوره الرحمن آشنا شدند و علاوه بر پرسش و پاسخ در رابطه با مفهوم سوره، به حفظ این آیات نورانی باتوجه به تجوید و نکات روخوانی آن پرداختند.

 

 

بخشی از فعالیت های تابستانی دختران پایه ششم


#پایه‌ی_ششم


چه لذتی داره وقتی پیشرفت دخترانت را می‌بینی

امروز در کلاس بافتنی وقتی به دستان هنرمندشان که با انگیزه و سریع به بافتن مشغول بود نگاه می‌کردیم، بسیار انرژی گرفتیم و خدا را شکر کردیم به خاطر همه‌ی توانائیهایی که به ما ارزانی داشته.

مهارت دست‌ورزی و تطبیق چشم و دست و کنترل انگشتان دست برای آفریدن هنر و ظرافت.

در کلاس زبان هم دختران پرتلاش ششم همراه مربیان همراه زبان، در کلاسی فعال و پویا به یادگیری زبان انگلیسی پرداختند.

راستی !!!!!

امروز دختران گل پایه‌ی ششم صبح خود را با کلاس شاد و تابستانی استخر آغاز کردند.

به امید موفقیت‌های هر روزه‌ی گل دخترامون در پایه‌ی ششم

 

 

بخشی از فعالیت های تابستانی دختران پایه پنجم


#پایه‌ی_پنجم

دختران شقایق در کلاس فرهنگی در رشته‌های انتخابی شرکت کردند.

در کلاس مشاعره بعد از ارائه‌ی تکالیف جلسه‌ی قبل، بازی مشاعره را شروع کردند.

ابتدا غزلی از حافظ خوانده شده و سپس هرکس بیت خود را خوانده و نفر بعدی را انتخاب می‌کرده و هرکسی موفق شده که امتیاز بیشتری داشته باشد، مشاعره پرشوری بود.

در کلاس نمایشنامه‌نویسی با فایل صوتی از یک نمایشنامه رادیویی آغاز شد سپس دانش‌آموزان به تحلیل آن پرداختند.

در قسمت دیگری از کلاس متن تایپ شده یک نمایشنامه در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و آن‌ها در قالب کار گروهی به دورخوانی نمایشنامه پرداختند به همراه بررسی صحنه‌های مختلف نمایشنامه و تجسم صحنه‌ها برای تمرین توضیحات لازم داده شد.

 در کلاس روح بخش قرآن در کنار آشنایی بیشتر با معنی و مفهوم ۱۰ آیه‌ی ابتدایی سوره‌ی الرحمن به حفظ و رفع اشکال تجویدی این سوره زیبا، همراه با صوت زیبای قاری (مشاری الافارسی) پرداختند.

در کلاس داستان نویسی داستان‌هایی که بچه‌ها نوشتند، در کلاس خوانده شده و نکات لازم گفته شد و قرار شد هر کس اصلاحات را انجام دهد. بخش‌هایی از کتاب جلسه در جا کفشی در کلاس خوانده شد.